HUS Ostopalveluterapia
Tämä on HUS:n ostopalveluspsykoterapian haku. Löydä sopiva ostopalvelupsykoterapeutti. Aloita klikkaamalla alla olevaa painiketta tai valitsemalla asiakasryhmä.

Huomioithan, että ostopalveluterapian haku on tarkoitettu vain HUS:n henkilökunnalle ja ostopalveluterapian asiakkaille. Yhteydenottojen ja ajanvarausten lähettäminen terapeuteille on sallittua vain, jos siitä on sovittu HUS:n hoitohenkilökunnan kanssa.


Valitse asiakasryhmä


Aikuispotilaan sähköinen seurantalomake

Alta löydät aikuispotilaalle tarkoitetun ostopalveluterapian sähköisen seurantalomakkeen. 

Potilaan alkukysely ja seurantalomake


 

Ominaisuudet

Ostopalvelupsykoterapian haku

Hakutoiminnon avulla on mahdollista etsiä juuri sopivan osaamisen omaavaa psykoterapeuttia ja huomioida myös käytännön tekijät kuten sijainti ja vapaiden aikojen ajankohdat. Et joudu erikseen selvittelemään, kenellä psykoterapeutilla on tilaa uusille asiakkaille.

Psykoterapeutin profiili

Selaa uusia asiakkaita ottavien ostopalveluterapeuttien profiileja. Profiileista löydät tiedot vertailukelpoisessa muodossa .

Psykoterapiaan suunniteltu nettiajanvaraus

Ensimmäinen tapaaminen on helppoa sopia nettiajanvarauksen avulla. Terapeutti voi kuitenkin halutessaan ottaa asiakkaaseen yhteyttä ennen kuin hyväksyy tai peruu varauksen.

 

HUS:n ostopalveluterapioissa yhteydenotto tai ajanvaraus tulee joko henkilökunnalta tai suoraan potilaalta, jos asiasta sovittu oman työntekijän kanssa.

 


Oletko psykoterapeutti?

Kirjaudu sisään

TAI

Rekisteröidy

Usein kysytyt kysymykset

Yleisiä ohjeita


Miten nettiajanvaraus toimii?

  1. Sopiva psykoterapeutti etsitään palvelusta, valitaan aika kalenterista ja lähetetään varauspyyntö.
  2. Varauspyynnöstä tulee ilmoitus terapeutin sähköpostiin.
  3. Terapeutti kirjautuu palveluun ja tarkistaa varauksen tiedot
  4. Terapeutti vahvistaa (tai hylkää) ajan ja lähettää vahvistuksen yhteydessä mahdolliset lisätiedot.
    • Halutessaan terapeutti voi olla asiakkaaseen yhteydessä ennen päätöstään vahvistaa tai hylätä asiakkaan tekemä varaus.
  5. Asiakas saapuu vastaanotolle sovittuna aikana.

HUS:n ostopalveluterapioissa yhteydenotto tai ajanvaraus tulee joko henkilökunnalta tai suoraan potilaalta, jos asiasta sovittu oman työntekijän kanssa.

Vahvistetaanko aika erikseen vai hyväksyykö palvelu varauksen automaattisesti?

Terapeutille jää aina mahdollisuus hyväksyä tai hylätä varaus. Varauspyynnöstä näkyy yhteydenottajan yhteystiedot sekä mahdolliset lisätiedot. Terapeutti voi olla yhteydessä asiakkaaseen tai hoitohenkilökuntaan ennen kuin vahvistat varauksen.

Näkyvätkö terapeutin tarkat yhteystiedot?

Eivät näy. Vain ajan varanneet henkilöt näkevät tarkat osoitetiedot varausvahvistuksessa. Asiakkaat voivat lähettää myös viestin "Ota yhteyttä" toiminnon kautta.

Tarkkoja yhteystietoja ei voi tällä hetkellä laittaa nettiprofiiliin asiakkaiden nähtäväksi. Toimipisteen sijainti näytetään haun kartalla ja terapeutin profiilissa.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Ota yhteyttä: tuki(at)minduu.fi

 

Katso myös HUS:n henkilökunnan ohjeet

 

 

 


Huomioithan, että alapalkin (footer) linkit koskevat julkista Minduu.fi - palvelua

Kaikki HUS:n ostopalvelupsykoterapian hakupalvelua koskeva informaatio on kerätty tälle sivulle.